Başkanlığımız Görünürlük Faaliyetlerimizi Artırmaya Devam Ediyoruz.
5018 sayılı Kanunun 9. Maddesine göre hazırlanan üniversite ve birim stratejik planları ile faaliyet raporlarında şeffaflık ve hesap verebilirlik ilkeleri gereği, Üniversite Stratejik Planında güçlü yönlerimizden olan ''Üniversiteye ait e-posta, internet siteleri ve sosyal medya araçlarının aktif kullanılması’’ ve ihtiyaçlar kısmında ‘’Kurumsal sosyal medya hesaplarının etkin kullanımı sağlanmalıdır.'' şeklinde hususlar belirtilmiştir.
Diğer taraftan YÖKAK tarafından yayımlanan Kurum İç Değerlendirme Raporu Hazırlama Kılavuzu’nda A.1.5. Kamuoyunu Bilgilendirme ve Hesap Verilebilirlik, A.2.2. Stratejik Amaç ve Hedefler başlıkları kapsamında, ayrıca Birim Stratejik Planımızda yer alan ''Birim web sayfasının ve birim sosyal medya hesaplarının etkileşim sayısı'' göstergesi doğrultusunda, uluslararası paydaşlarımız da dikkate alınarak İngilizce ve Türkçe içerikli web sitesi, sosyal medya uygulamalarımızdaki paylaşımlarımızın görünürlüğü, etkileşim sayısı ( x beğenme, web sitesi ziyaret sayısı, instagram hesabı beğenme sayısı vb.) performansı artırılarak göstergelerdeki hedeflerimize ulaşılmıştır.